۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۷:۱۷

امام جمعه بوشهر:

استاندارد نظارت قوی و مستمر در استان بوشهر داشته باشد

استاندارد نظارت قوی و مستمر در استان بوشهر داشته باشد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استاندارد نظارت قوی و مستمر در استان بوشهر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندار استان بوشهر، اظهار داشت: استاندارد در هر زمان دارای یک شرایطی و ویژگی خاصی است و همیشه در حال تحول و ترقی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های استاندارد به روز و فوق روز بودن است، افزود: اگر برخی کالاها رشد نمی‌کنند، به‌خاطر عدم رعایت استانداردهای به روز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه دفترچه‌های معیار استاندارد باید مرتب بروز شوند، گفت: یک سری استاندارها ملی و برخی مختص یک منطقه است و رعایت استانداردهای محلی هم نکته خیلی مهمی است.

امام جمعه بوشهر خواستار گسترش فرهنگ استاندارد شد و افزود: اگر در جامعه‌ای فرهنگ استاندارد کاری، استانداردسازی و استاندارد نباشد قطعاً تولید، خدمات و توزیع دچار افت استاندارد خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نظارت قوی در حوزه استاندارد به‌ویژه در بحث تأسیسات و خدمات عمرانی باید صورت گیرد، تصریح کرد: وضعیت تأسیسات و خدمات عمرانی مثل تعمیر کولر، نصب آسانسور، تعمیر اتومبیل یا آسفالت کوچه‌ها و … در استان بوشهر نامطلوب است و استاندارد نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم رعایت آرامش روانی به عنوان یک بحث جدید در حوزه استاندارد، گفت: نورپردازی یک شهر هنر جامعه شناسی و روانشناختی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها و شهرها جامعه شناس‌های اجتماعی روی روشنایی شهر نشست‌های دانشی برگزار می‌کنند که نحوه نورپردازی در شهر چگونه باشد.

وی با بیان اینکه زندگی استاندارد به انسان آرامش می‌دهد، افزود: استاندارد مایه آرامش، نشاط و شادابی و ارتقا سطح قدرت است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: کلاس‌های استاندارد شخصیت، پوشش و رفتار، محیط شهری برگزار شود.

کد خبر 6263429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha